RAW podpora pro zažívání při bezlepkové dietě90 vegetariánských kapslíRychlý přehled:• Podporuje přirození zažívání při bezlepkovém životním stylu.• Podporuje zdravé trávení lepku a mléčných produktů.• Enzymy cílené na lepek, včetně DPP-IV• ...
víceReklamační řád
Reklamace a výměna zboží
Je přijaté zboží poškozené?
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy. Udělejte prosím také několik fotografií (stačí např. mobilním telefonem s foťákem), které budou součástí reklamace a urychlí celý proces.
- Česká pošta a Slovenská pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty, či doručující osobě.
- DPD: oznamte do 2 prac. dnů na tel. +420 841 700 700 (CZ), +421 850 373 373 (SK).
- Uloženka: Pokud při přebírání zásilky zjistíte, že je zjevně poškozena, zásilku nepřebírejte a uvědomte o tomto ihned obsluhu pobočky. Obsluha s Vámi na místě sepíše protokol ( Zápis o škodě ) a neprodleně zahájí s Vaším prodejcem jednání o nápravě a dodání nového zboží. Kontakt: +420 777 208 204 nebo +421 220 909 866
- Zásilkovna:Při přebírání zboží si vždy zásilku řádně prohlédněte. Pokud je obal zjevně poškozený, zásilku nepřebírejte a obsluhu výdejního místa na problém okamžitě upozorněte. S eshopem PlantProtein budeme tuto reklamaci vždy vyřizovat my a zajistíme vám rychlé dodání nového zboží. Pokud byste i přesto, že je zásilka v nepoškozeném obalu (tj. nebyla poškozena při přepravě), doma zjistili, že chcete zboží reklamovat, obraťte se v prvé řadě na svůj e-shop PlantProtein. Kontakt Zásilkovna:+420 216 216 516
Neodrželi jste nějaké zboží v zásilce nebo zboží neodpovídá objednanému produktu?
Napište nám prosím podrobnosti spolu s číslem objednávky pomocí kontaktního formuláře Reklamace (zvolte: chybně dodaný produkt / nedodaný produkt). Rádi vám poradíme, jak dále postupovat, a vše co nejrychleji vyřešit.
Vrácení zboží, odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní
V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem.
- Zboží musí být schopné další distribuce.
- Zboží musí být zasláno jako obyčejný balík na naši doručovací adresu, viz kontakt.
- Na balíky, jež nám budou zaslány na dobírku, nebude brán zřetel.
- Po doručení zboží na adresu firmy budou peníze vráceny spotřebiteli buď převodem na účet, nebo vystavením slevového poukazu, který lze uplatnit při další objednávce. Výše vrácené částky odpovídá hodnotě vráceného produktu.
- Poštovné spojené s dopravou vráceného zboží v tomto případě hradí spotřebitel.
- Lhůta na vrácení peněz spotřebiteli činí 14 dní (snažíme se samozřejmě vše vyřídit co nejrychleji).
- V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.
Jak zboží vrátit
- Informute nás před vrácením zboží pomocí Kontaktního formuláře, že zboží vracíte.
- Vyplňte žádost: odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní - Odstoupení.jpg (93 Kb)
- Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
- Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
- Zboží můžete vrátit na našem výdejním místě: Hana Šimčíková, Obeciny XVI/4110, Zlín, 76001, Česká republika
- Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit také poštou, a to zasláním zboží na adresu: Hana Šimčíková, Obeciny XVI/4110, Zlín, 76001, Česká republika,tel. 774 443 430
Výměna zboží
Výměna zboží (za jiné, případně příchuť,velikost, apod.) je samozřejmě možná. Použijte kontaktního formuláře Reklamace pro domluvu a zašlete nám zboží zpět. Po jeho doručení Vám zašleme vámi požadovný produkt, je-li skladem. V případě znovu zaslání zboží balíkem kupující hradí náklady na dopravu dle jehovýběru a dle ceníku dopravy. Výměna zboží na adrese: kontakt je možná po domluvě.
Reklamace, záruka
Záruka se vztahuje výhradně na zboží řádně objednané a zaplacené. U potravin, výživy pro zvláštní účely a doplňků stravy je datum minimální spotřeby vždy vyznačeno na obale.
Jak postupovat při reklamaci
Pomocí kontaktního formuláře Reklamace vyplňte vaše jméno, číslo objednávky, + další informace v tomto formuláři + Vyplněný reklamační list: Reklamace.jpg (.doc 110 KB) a odešlete. Budeme vás kontaktovat v co nejkratší možné době ohledně dalšího postupu.
- S naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto kam a jak zboží zašlete
- Pro uplatnění záruky je třeba předložit kopii daňového dokladu (zálohová faktura nebo faktura), případně záruční list, byl-li součástí dodávky. Bez těchto dokladů nemůže být záruka uznána.
- Zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího.
- Záruka se nevztahuje na poškození či nadměrné opotřebení zboží, dále na vady způsobené užíváním, neodbornou manipulací, nedodržením návodu k používání zboží, porušením obvyklých zásad užívání nebo zásahem vyšší moci.
- Než reklamované zboží doručíte na naši adresu, vždy se předem dohodněte s reklamačním oddělením. Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží vám budou uhrazeny pouze v případě oprávněné reklamace, na základě doložení jejich reálné výše (účtenka za poštovné, přepravní list apod.).
- Prostřednictvím kontaktního formuláře Reklamace, zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží
- V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
- V případě, že s námi obchodujete na základe obchodního zákoníku (Velkoobchodní zákazníci), neexistuje zde zákonné určení lhůty pro její vyřízení, (rozhoduje uvedení IČO na nakupním dokladu), ovšem budeme se reklamaci snažit vyřídit co nejdříve.